top of page

Hvalpe 2026

  • ranthejane
  • for 2 timer siden
  • 1 min læsning

Da vi i år har planlagt, at tage en uge på sommerferie; er vi nødt til at udsætte hvalpe planer til sidst på året.

Vi havde parret Daisy, men hun gik desværre tom.

Vi tænker, at parre Dasha og Daisy næste gang de kommer i løbetid, så må vi håbe på der bliver 2 kuld.


Et scannings billede fra kuld nr. 5

Måske det er Emils pote ?

 
 
 

Kommentarer


bottom of page