Hvalpe 2026
- ranthejane
- for 2 timer siden
- 1 min læsning
Da vi i år har planlagt, at tage en uge på sommerferie; er vi nødt til at udsætte hvalpe planer til sidst på året.
Vi havde parret Daisy, men hun gik desværre tom.
Vi tænker, at parre Dasha og Daisy næste gang de kommer i løbetid, så må vi håbe på der bliver 2 kuld.
Et scannings billede fra kuld nr. 5
Måske det er Emils pote ?





Kommentarer