Den svære afsked.
- ranthejane
- for 2 timer siden
- 1 min læsning
I påsken måtte vi desværre tage afsked med vores smukke Berry, alt for tidligt bare en måned før hendes 9 års fødselsdag.
Det har været virkelig svært og helt uforståeligt. Selvom vi har mange hunde er det bare helt forfærdeligt hver gang. Hun er meget. savnet.
Ligeledes fik vi i Januar den triste besked om at Clepa eller ikke er mere. Clepa er mor til vores kuld nr. 2 og bla. andet mor til Daisy og Emma.
Hermed er de 2 piger der har været med til, at lægge navn til vores kennel navn ikke mere.
Tak for jer.
Et fint sted til Berry.





Kommentarer