top of page

Den svære afsked.

  • ranthejane
  • for 2 timer siden
  • 1 min læsning

I påsken måtte vi desværre tage afsked med vores smukke Berry, alt for tidligt bare en måned før hendes 9 års fødselsdag.

Det har været virkelig svært og helt uforståeligt. Selvom vi har mange hunde er det bare helt forfærdeligt hver gang. Hun er meget. savnet.


Ligeledes fik vi i Januar den triste besked om at Clepa eller ikke er mere. Clepa er mor til vores kuld nr. 2 og bla. andet mor til Daisy og Emma.


Hermed er de 2 piger der har været med til, at lægge navn til vores kennel navn ikke mere.

Tak for jer.



Et fint sted til Berry.

 
 
 

Kommentarer


bottom of page